Bendede aynısı olmustu, 2 fatura gelmişti ödememiştim. Mahkemelik yaptılar avukatlar aradı ödemeyeceğimi belirttim

sonra şikayet sitelerinde durumu anlattım avukat tekrar arayıp konunu kapatıldıgını söyledi, aradan 4 ay sonra tekrar basvurup kullanmaya basladım faturalarım düzenli geliyor artık 1 senedir de turk netliyim

)