Merhabalar arkadaşlar,
4 gün önce Turkcell bayisi olan bir işletmeden Huawei Mate 20 Lite marka/model cep telefonu aldım.
Telefondan pek memnun kalmadım ve iade etmek istiyorum, fakat bu konudaki yasal haklarımı bilmiyorum. 15 gün içersinde koşulsuz şartsız iade hakkımız var diye bir şey okudum, doğru mudur acaba ?
Rica etsem bu konuda bilgisi olan arkadaşlar detaylı anlatabilir mi ? Şimdiden çok, çok teşekkürler
internetten alınan ürünler 14 gün içinde iade edilebilir fakat bayiden alınanlar yine sözleşmede yazarsa iade süresi ve sim kart takılmamış ise alınması gerekiyor ama
benim şahit olduğum arıza yada sorunu var ise servis onayı istiyorlar onun dışında alacaklarını sanmıyorum. Kısaca yasal hakkın bile olsa bayi pek yanaşmıyor