Merhabalar arkadaşlar,
4 gün önce Turkcell bayisi olan bir işletmeden Huawei Mate 20 Lite marka/model cep telefonu aldım.
Telefondan pek memnun kalmadım ve iade etmek istiyorum, fakat bu konudaki yasal haklarımı bilmiyorum. 15 gün içersinde koşulsuz şartsız iade hakkımız var diye bir şey okudum, doğru mudur acaba ?
Rica etsem bu konuda bilgisi olan arkadaşlar detaylı anlatabilir mi ? Şimdiden çok, çok teşekkürler