AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam o basınç fazla gelirse suyu damla damla atar. ( normaldir )

1,5 civarı yaparsanız kapalıyken, çalışır durumda 2,5 lara tırmanır, tüm peteklerden havasını alırsanız 2 civarında durur, kaçırmayı da keser...
Hocam dediğiniz civarda tutuyoruz. Peteklere ısınma sorunu yok. Hava yapmış petek yok. Ondan dolayı genleşme tankı sorunlu diye düşünüyorum.



cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kombinin altında yukarı kombiye su veren musluğu tam kapattığınıza eminmisiniz?
Eğer eminseniz servisi çağırın anlamıyorsanız elinizde kalır.
Kapalı hocam. Çalışmaya başladığında basınç dengesizleşiyor.



AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam o su bence basınçtan değil, başka bildiğiniz arıza var mı su dışında?
Sanki üst kısımda birşeyler gevşek ya da basınç 3 civarı olduğu için aralardan kaçırıyor gibi.
Su ısıtmama, arızaya geçme vs. durumu dışında sorun var mı?

Tahliye kısmından damla damla atar ama sizinki yükselince başka aralıklardan da kaçırmış gibi.
Damlama dışında kombinizde sorun var mı?
Hocam babaannemlerin kombisi. Denilen ve gözlemlediğim sıkıntılar bunlar. Şu anda içini açıp bakma şansım olmadığı için tam bilmiyorum.