Arkadaşlar 14.09.08 tarihinde otomobil ile kaza yaptım. Kaza da kusur oranı tamamiyle bana verilmiş. Karşı aracın masrafları sigortadan karşılandı. Karşı tarafın hem kaskosu hem sigortası vardı. Bizim aracın kaskosu yoktu masrafları kendi cebimizden ödedik.
Bugün bir zarf geldi hem babama, hem şahsıma ait icra takibi var. Sebebi ise karşı araç kiralıkmış ve bu aracın 6 günlük boyunca kullanım bedelini istemişler bizden (600TL) , vekalet ve faizi de dahil ettiklerinde 1207 lira toplam tutar olmuş.
Aracın kiralık olduğunu gelen tebligat ile öğrendik. Bu tutara karşı çıkma imkanımız var mı?
Ruhsat sahibi babam olduğu için ona da bana da ayrı tebligat gelmiş.
Tebligat;