Yapay zeka tartışması günümüzde hâlâ devam etmekte olsa da, çalışmalar son hızıyla devam etmektedir.
YZnın dünyamız için iyi bir şey olacağını savunan Mark Zuckerberk ve YZnin dünyamız için tehlike olduğunu savunan Elon Musk arasında geçmektedir, Zucka göre YZler insan yaşamını kolaylaştıracağı yönünde iken, Muska göre YZ dünyamızı yok edecek.
Şimdi gelin Zuckın kendi teorisini nasıl çürüttüğünü görelim, geçtiğimiz zamanlarda Facebook kendi yapay zekasını üretti bu iki yapay zeka ingilizce konuşmaları için programlanmıştı ancak kendi aralarında bir dil üreterek konuşmaya başlayınca Facebook tarafından fişi çekildi, aynı şekilde bir olay da Twitterdan geldi, Tay isimli YZ bir bot hesaptı ve insanlarla sohbet ederek bir şeyler öğreniyor ve Tweet atıyordu peki ne oldu? Hitleri savunmaya ve Donald Trumpın projelerini savunmaya başladı.
YZ konusunda en önemli ve tartışma yaratan açıklama ise budur ;
Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda ? yorumlarınızı bekliyorum.
KAYNAK (yorum yaparsanız sevinirim)