Merhabalar, Şubat ayında Türktelekom aboneliğim bitiyor. Araştırdığım kadar Türknet'in kampanyaları iyi ama bir kaç kişi müşteri hizmetlerinden pek memnun kalmamış. Başvuru yaptıktan kaç gün sonra internetim aktif olur? Bir de taahhütsüz olduğu doğru mudur? Çünkü beğenmediğim takdirde değiştirmek istiyorum. Türknet kullananlar bu konu hakkında bilgi verebilirlerse çok sevinirim.