Bana nedense saçma geldi, Android'de işler oldukça basit 2011 senesinde(ace'nin çıktığı zaman) Xperia arc s sahibiydim ona bile yeni rootlu android sürümleri geliyordu.Ki burada telefon üreticisi Samsung.Yani telefon üreticisinin işlemci mimarisine uygun bir çekirdek yayınlaması gerekiyor diye biliyorum.Tam bilgim yok bu konuda ama bi tutarsızlık var sanki.