Konu
Probiyotik Kullanan Var Mı? (R10+)
08-01-2019, 01:34:11
#28
Prostavaryo
AhmetKofali adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar,
Daha önce veya güncel olarak probiyotik kullanan var faydasını gören var mısır?
Bende atopik dermatit cilt hastalığı vardı. Probiyotik kullanmaya başladıktan sonra geçti.
https://www.herbaturk.store/herbaturk-bispore