sabah bisküvi aldım, ''poşet istermisiniz'' dediler hayır dedim

aldım, yürüdüm gittim.
O değilde, içerde marul filan alan da var onların da manav poşeti var, onlar için para almıyorlar kasadaki poşetten para alıyorlar ne garip

Marketlerin kapısında durup poşet satmayı düşünüyorum. 10 POŞET 1 LİRA :d
Aynı fikir bugün aklıma gelmişti

Müşteri çok sıkıntı çekerse marketler poşet alana x üründe 25 kuruş indirim diye yasal bir açık oluşturabilir sanırım