Selamlar, dün akşam macbook bir anda kendini kapattı ve peş peşe 3 bip sesi, 5 saniye bekleme, 3 bip sesi devam şeklinde bir sorunla karşılaştım.
İnternette araştırdım, ramden kaynaklı bir sorun olduğu, apple'ın yayınladığı dökümanda da ram'in yerinen oynadığı ihtimali yazıyordu.
Arkadaşımın da yardımıyla bilgisayarı açtık, rami çıkarttık, silgiyle falan temizledik ama sorunum düzelmedi.
Sanırım yeni ram almam gerekecek.
Beklemeden, direkt mağazaya gidip alabileceğim bir ram önerme şansınız var mıdır?
2GB ram vardı cihazda, 4GB takmayı düşünüyorum, şimdiden teşekkürler