merhaba,

kendilerinden 02:30 civalarında vds satın aldım.
fakat bir çok konuda yardımcı oldular, ama sitemi kurduğumda sistemim siteye yansımıyor.
bunun çok sebebi olabilir, web derlemesi doğru olmamış olabilir, apache sorunlu olabilir, ftp server doğru yere yönlenmemiş olabilir.
ticket ve canlı desteğe bakan yok, telefonları kapalı ne yazık kı.. Yarın tatil yapıcaktık, yola çıkıcaz diye sistemi sabaha kadar uyumadan kurduk, rastladıgımız olaya bak!
call centerdan arayınca anında bildirilecek diyor mesajınız, sesli mesajda bıraktık dönüş yok.

benı bu saatte mağdur ettiler, sadece paylaşmak istedim.
saat geç olabilir, ben sürekli iletişim halinde olmak istediğim için bu firmayı seçtim, ama keşke cevap alabilseydım sorunuma..

en son (05:08) de cevap aldım saat şuan 09:00 hala yanıt alamadım, artık yola çıkma zamanım geldi, boşuna uykusuz kalmış olduk kısa sürede sorunun çözülüceğini umuyorum