Merhaba arkadaşlar,
Artık devir elektirikli araç devri. Teslanın yaptıgı araçlar diğer araçalra göre epey önde gibi duruyor. Ama fiyatları da çok uçuk. Menzili de araştırmama göre 400 700 km arasında sanırım. Yani Kastamonuya memlekete gidene kadar tek şarj yetmeyecek muhtemelen istanbul trafiginden çıkana kadar bataryanın yarısı bitecek.
Bu teknolojiyi yapan adamlar, akü gibi bir mantıkta kendi kendine şarj olabilen bir sistem geliştiremezler mi?