bluecity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vodafone ' a bakın derim akn li paketleri çok uygun 31 aralıkta akn li paketlerin akn siz olacağını ayrıca ilk 3 ay ücretsiz hizmet verdiklerini söylediler.Ben geçmeyi düşünüyorum açıkçası.
Ben vodafone kullanıyorum hocam 3 kişi bağlanınca wifi ye bağlantı kesiliyor pek memnun değilim açıkcası