Merhabalar, senelerdir Enpara-Finansbank ile çalışıyorum ve şimdi yeni açtığım işyerime yazar kasa koymam gerekiyor.

Sizin çalıştığınız, avantajı/dezavantajı olan bankaları önerebilir misiniz?

Bu konuda pek tecrübem yok, sanal pos çok kullandım ama fiziksel olarak bir yazarkasa ve pos cihazı daha önce kullanmadım.

İşlemler nasıl oluyor? Ortalama maliyeti ne oluyor?
İnternette bir ton ikinci el pos cihazı görüyorum, ikinci el pos cihazı alsam ne gibi dezavantajım olur?
Beni bilgilendirebilir misiniz?