chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba r10 ailesi, bugün baba oldum hayırlısıyla. bu sevinci siz değerli r10 ailesi ile paylaşmak istedim. Allah herkese bu sevinci ve duyguyu yaşatsın
Allah hayırlı evlat eylesin. Bahtı şansı açık olsun. Vatanına milletine sahip çıkan evlatlardan nasip eylesin.

Bizde 21.ayımıza giriyoruz. Yaramazlık hat saftada.(Kız babasıyım)