merhaba r10 ailesi, bugün baba oldum hayırlısıyla. bu sevinci siz değerli r10 ailesi ile paylaşmak istedim. Allah herkese bu sevinci ve duyguyu yaşatsın
Allah analı babalı büyütsün kardeşim. Bahtı açık olsun.
Ben de 3,5 ay önce baba oldum 1 kızım oldu maşaallah'ı var.
Tarifi olmayan bir duygu gerçekten.
Her fırsat buldugumda eve kaçıyorum çok özlüyor insan 1 kaç saat ayrı kalmak bile yetiyor özlemek için.
Kucağına aldığında o sana sarılması varya işte o an için canını verir bir insan.
Kızını / Oğlunu çok sev kardeşim. Allah'ın sana sunduğu en büyük hediye / en büyük servettir.
Tekrardan Allah analı babalı büyütsün inşallah. Allah bahtını açık etsin, en güzel günler çocuklarımızın olsun.
Allah bizim ömrümüzden alsın onlara katsın. Hayattaki en güzel, en değerli varlıklarımız bizim.