Şuan dükkanımdan yazıyorum

Dükkanın mevkii çok önemli. Hatta bu işte en önemlisi. Eğer yer düzgün değilse kira ödediğinizle kalırsınız. Bu işte en önemli 2. şey sahibinden. Sahibinden bu piyasanın kesinlikle tekeli.
Demem o ki:
Eğer düzgün bir konumda dükkan bulamazsanız açmayın.
Dükkanı açtınız ve ya açmadınız kesinlikle sahibinden kurumsal üyeliği alın.