Konu
Noktalama işaretlerinde trip sorunu :)
10-10-2018, 12:36:21
#12
agg1401
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bende de o "." koyma alışkanlığı var. Nokta koymazsan, bana göre o cümlenin devamı varmış gibi bir hisse kapılıyorum...