Değerli arkadaşlar Cuma günümden bu yana internetim ile ilgili bir problem bulunmakta, Modem de bulunan internet ışığım kırmızı yanıyordu müşteri temsilcisinden arıza kaydı oluşturdum. Pazar günü servisten aradılar sorunun düzelmediğini söyledim.
Pazartesi günü servis geldi arayüzde bulunan kullanıcı adı şifre v.s. girdi denedi olmadı. Modemde arıza olabileceği söylendi. Türktelekom servisine gösterdim, arıza olduğunu söylediler. Gittim tarifeye ek 250 TL modem aldım. Fakat sorunum da bir değişme olmadı. Müşteri hizmetleri IP alamadığını söylüyor, servis kurulum yok diyor bunların arasında kaldım. Başına böyle bir şey gelen varsa yardımcı olabilirse çok sevinirim