Geçtiğimiz günlerde bir yerde okuduğum alıntı yazıyı sizlerle paylaşmak istiyorum. Bu sadece bir örnek Daha bunun gibi yüzlercesiyle karşılaşıyoruz Doların yükselmesini fırsata çeviren alçaklar bitsin artık...
Çam fıstığının fiyatını sordum 85 lira dedi kalsın dedim.. esnaf abimiz sonra dedi ki daha zam gelecek al istersen dedi..
Sordum neye göre zam yapılıyor ithal mi bu ürün ?
yok yerli cevabını verdi.
Sordum neye göre zam gelecek o zaman
Cevap Yok...
alıntı
Hocam ülkede tüketilen ürünlerin %80-90'ı yurt dışından geliyor. Sonuçtan onu üreten adam para kazanmak evine ekmek götürmek için çalışıyor. O adamında aldığı ekmek bineceği arabanın fiyatı arttı böyle hiç düşündünüz mü?