taban puanları az çok belli bu kadar boş kontenjan kalma nedeni sistem değil tercih yapmayı bilmeyenler.
(eğitim sistemimiz ciddi problemli bahsettiğim şey tercih sistemi)

siz puan yetmeyen yeri bile bile yazarsanız açıkta kalırsınız .

12 yıldır yaklaşık hobi olarakgiriyorum ve taban puanları sıralamaları ara ara takip ediyorum.

fark ettiğim şey her geçen gün taban puanlar düşüyor her geçen gün öğrencilerin seviye düşüyor. daha da düşecektir.

2 puanla 1 puanlık yer seçerseniz gelmez boşta kalırsınız 2 puanlık yerlerin de kontenjan artar bunda bir sorumlu arayamazsınız adam yazmıyor düşük yeri iyi yer de kontenjan açmıyor. sınavın kalkamsı gerekliliği kısmına katılıyorum. sözel okuyan adam neden matematik işaretlemek zorunda kalsın ya da tam tersi