Kimsenin elinden geleni yapmaması da eğitim sisteminin sonucu değil mi temelde?
Demek ki insanları ellerinden geleni yapma ile ilgili bile eğitememiş eğitim sistemi.
Eğitim - Öğretim deniyor ya. Önce eğitimi verememiş ki öğretime geçsin. Direkt hurraa ikisini bir arada yapmaya çalışmış.
kolay olan suçu başkasına atmaktır.
kendimiz mükemmel görürüz ama aslında hiçbirşeyden anladığımız yok.
neden hocam bilir misin ?
r10da yüzlerce konu var 10 k tl 50 k tlniz olsa ne yaparsınız diye.Birisi dememiş üret.Altın al,arsa al.Amaç sadece kolay para.Bu şekilde maalesef birşey gelişmez