kazanan okula mı gidiyor.Bırakın artık sistem kötü diye konuşmayı.Desen ki bana herkes elinden geleni yapıyor ama olmuyor eyvallah ama kimse bir halt yapmıyor sonra suçu sisteme atıyor.Bırakın bunları artıkta o zaman sistemi düzeltmek için birşey yapın.Açıkçası sistem denen şey berbat ama ben tek bir torpilsiz birşeyler yapıyorsam sende oda yapar.Ben mühendislikte bilgisayar da psikoloji de müzikte biliyorsam ve aç değil açıkta değil herşeyi yapabilecek kapasitedeysem sizlerde olursunuz merak etmeyin.
Kimsenin elinden geleni yapmaması da eğitim sisteminin sonucu değil mi temelde?
Demek ki insanları ellerinden geleni yapma ile ilgili bile eğitememiş eğitim sistemi.
Eğitim - Öğretim deniyor ya. Önce eğitimi verememiş ki öğretime geçsin. Direkt hurraa ikisini bir arada yapmaya çalışmış.