Merhaba, bildiğiniz üzere televizyonda onlarca yarışma programı var. Örnek olarak;
- Yaparsın Aşkım (Ben bilmem eşim bilir)
- Kim 500 Milyar İster
- Çarkıfelek vb. vb.

Bu programlar nasıl kalkıp yarışma sonucunda Araba, Beyaz Eşya ve Nakit para verebiliyor?

Araştırdığımda Milli Piyango İdaresinin yazısında 38 TL ve üzeri yapılacak olan "Şans, çekiliş vb." her olay için Milli Piyango İdaresinden Dilekçeli olarak bildirmek + izin almak + yapılacak olan çekilişi kanıtlamak ve faturasını göstermek + vergisini ödemek gerektiği yazıyor. Çekiliş ile verilen ürün veya mal için milli piyango dairesi vergi alıyorsa bu çekilişi yapan kişi nasıl kâr elde edip kazanç sağlıyor olabilir ki?
Ek olarak yapılan bir çekiliş 38 TL altındaysa milli piyango dairesi izin veriyormuş.