Merhabalar kendim de bir alışkanlığımı fark ettim. Hatta bir sorun da diyebilirim. Üniversite Öğrencisiyim Okul döneminde ay sonunu kredi kartları ile getiriyordum Kyk da nakit avans ekside olduğu için kyk yatınca altın alıp bozdurup kredi kartına yatırıyordum Sonra tekrar kredi kartından harcıyordum bu şekilde bir kısır döngü vardı. Yaklaşık 1500 TL bir borcum vardı. Yaz dönemi borçları kapatmak için işe girdim Allah'a Şükür borçların tamamını kapattım.Bir köşeye de biraz para attım. Sorun şu ki cebimde para olmasına rağmen hala ödemeyi kredi kartından yapmak geliyor. Yada yakıt alırken kredi kartından alırken 50 60 TL gözüme gözükmezken Nakit ile alınca 30 TL çok geliyor. Sanki karttan çekince param gitmiyormuş gibi bir psikolojiye bürünüyor insan, Nakit ile harcama alışkanlığı kazanıp ekonomimi ona göre yapmam gerektiğini fark ettim. Bu şekilde isteyip te bu huydan kurtulamayan var mı ?