Çayı bende bundan birkaç aya kadar 2 şekerli içerdim. Sonra onu 1.5 düşürdüm. Yani 2 tane şeker alıyordum sonra onun yarısını kırıyordum öyle içiyordum

Sonra dedim ya sürekli ben bununla mı uğraşacağım diye o zaman şekeri 1 e düşürdüm.
Sonra youtube da videolar izlerken aşağıdaki videolar denk geldi. Şekerle alakalıydı dur bir izleyeyim dedim. Ondan sonra diğer arkadaşlar gibi 1 hafta boyunca çayı şekersiz olarak içmeye başladım. Başta çok zorlandım. Tadı acı gibi geliyordu. Ancak zorladım ve en sonunda şekersiz olarak içiyorum. Hiç abartmıyorum. Şekerli çay içerken ben çay içmiyormuşum şekersiz çay içmeye başladıktan sonra çayın tadını almaya başladım.
Tabi bu da kötü bir yan etkisi oldu. Dışarıda içilen çayların tatlarının ne kadar kötü olduğunu anlamaya başladım
Onun dışında çok şekersiz çay içmenin çok fazla faydası varmış aşağıda sırayla linklerini bırakacağım sizde 1-2 hafta zorlayın deneyin ve şekersiz içmeye çalışın alıştıktan sonra şekerli çay içemeyeceksiniz.
Beynin Şekerle İmtihanı
https://www.youtube.com/watch?v=iveS43p25LQ
Çok Fazla Şeker Kullandığınızı Gösteren 10 İşaret
https://www.youtube.com/watch?v=ASmKnTwPrZM
1 Hafta Şekeri Bırakırsanız Ne Olur? Şekerin Zararları ve Bırakmak İçin 15 Neden
https://www.youtube.com/watch?v=kMMZxGim6ZQ
Siyah çayın faydaları :
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/ca...nilir-40756981 http://www.milliyet.com.tr/siyah-cay...192241/?PAGE=1