Arkadaşlar, son donemde zam ustune zam olaylarından sonra acayip derecede hayat pahalandı yiyecekten giyecege kadar. Bazen diyorum bu ay su kadar para atacam diyorum ama nedense hep birşeyler cıkıyor veya fedakarlık edıyoruz olmuyor. Siz nasıl birikim yapıyorsunuz, her gun bir onceki gundem daha kotu olmaya basladı, yorumlarınızı beklemekteyim.