fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
keşke dediğiniz gibi olsa.ama gerçekler öyle maalesef
umarım yaşamazsınız isg hizmeti aldığım firmada iki farklı projede ölümlü kaza sonucu içeri aldılar arkadaşları biraz misafir ettiler mapushane de sonrası ise dava süreçleri falan filan.gidiyorlardi en son mahkemelere

yüklenici eksikliği ispat edilmez ise ve isg kusuru varsa eğitim ekipman vs isg ci yakayı kolay kurtaramaz
doğrudur tabi ki, o arkadaşlar için çok üzücü bir durum. Benim de baraj şantiyesinde 2 adet ölümlü iş kazam oldu. Allah rahmet eylesin, jandarmaya ifadeye gittim, tüm evraklarımın bir örneğini de verdim. Mahkemeye çıkmadım bile 1-2 sene sonra mahkeme kararı geldi, savcılık bana adam öldürme ile ilgili dava açmış, bilirkişi atanmış evraklarım incelenmiş ve kovuşturmaya yer yoktur kararı verilmiş. Yani üzücü durum bunlar, ölen çalışana mı üzüleceksin yoksa kendi derdine mi yanacaksın.