bu veriyi gereğinden fazla gösterecekseniz bence önyüzde hesaplatın bir defa ve cacheleyin gerektiğinde cache i sıfırlarsınız olmaz mı?
veya işlemleri database den yaptır o belirli hesaplamalar dediğin işlemleri