NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Memlekete bak ya herkes işin seytanlığında dikkatli olmak lazim
Herkes kiracılardan müzdarip. ÜFE %2-3 iken ses çıkarmayan kiracılar, %25-30 olunca isyan ediyor. O zamanda ev sahipleri zarar ediyordu. Kanuni olarak bu deyip kestirip atıyorlardı.