bundan 1 sene önce motor satın aldım ve noterde üzerime aldım aracı ancak o zaman maddi durumum olmadığı için sigorta yaptıramadım ve ruhsat gelmedi haliyle. şimdi sigorta yaptırdım, ruhsatımı almak istiyorum, nasıl bir yol izlemem gerek acaba ?