KOLCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bakış açısına bağlı; bana göre de oyunun her türlüsüne ayrılan zaman ziyan. Nasıl oluyorda yeni-eski ayırmaksızın oyun ile zaman harcıyorsunuz diye sitem edebilirim. Kitap okumak, kendini geliştirmek, değer üretmek, spor yapmak ve gerçek sosyalleşmek varken oyunlarla zaman geçiriliyor bilmiyorum.Baktığınızda, benim durduğum yerde siz ile o sitem ettikleriniz arasında hiçbir fark yok.Bu nedenle, bence herkes kendisine baksın, nasıl mutluysa öyle yaşasın.
Oyunu boş iş olarak görmene saygı duyarım ama buradaki dönen paraları duysan şaşar kalırsın.