Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu yüzden başlıkta sitem dolu bir konu dememinde asıl sebebide budur hocam. Gençleri yöneten Youtube'dir, haliyle önüne gelen şeyi seçmeden izliyorlar. Anlamıyorum, yarın bir gün bu memleket için ne yaptın diye sormazlar mı adama? Ben şahsen sorarım, hatta bazen kendimi çok boşladığımda "Ayhan, napıyon oğlum sen?" diyorum, ciddiyim. Kendimize gelmemiz gerekiyor, forumu takip ettiğim süreçte cidden sitelere göz atıyorum. Aralarında kaliteli siteler çıkıyor ama bazıları cidden bir birinin aynısı dersem linç yerim diye konuya yorum yapmadan çıkıyorum.
Hocam, yaşınızı bilmiyorum. Sizde mutlaka denk gelmişsinizdir, Battle Royale denen illete. Ben illet diyorum, virüsten beterdir o oyunlar. İçi fos oyunları neden seviyorlar anlamıyorum? Hâlbu ki, dünyada kaliteli ve değerli oyunlar üretiliyor ama bizim gençler zamanını boş işlerle geçiriyor. Anlatamıyorum, insanlara derdimi. Hatta E-spor denen şeyin bana bin ton saçma geliyor, ben o kısımı hiç sevemedim.