Merhaba arkadaşlar, çok araştırdım ancak doğru bir sonuç elde edemedim. Herkes kafasına göre bir şeyler yazmış, birisi zararlı değil diyor diğeri zararlı diyor. Birisi belli bir zaman sonra kullanıp bıraktığınız da kaslarda sarkma oluyor vs. diyor. Tam olarak protein tozunun amacı nedir ve zararlı mıdır? Ayrıca söylendiği gibi ben 6 ay kullanıp bıraksam sonrasında sarkmalar vs. olur mu? Ayrıca yeni spora başlayacağım için ne önerirsiniz? Protein tozuna 3 ay sonra başlayacaksın diyenler var. Spor yapan kişilerde genel olarak bu konu hakkında yorum yaparsa sevinirim.