araç sahibinin yurtdışı oturumu var ve yurtdışında yaşıyorsa ruhsat muayene ve yeşil kartta kendi adı yazmak sureti ile aracı ülkeye sokup kullanabilir.araç sahibinin 1. derece akrabası bile olsa araç sahibi arabada yokken trafiğe çıkamazsınız, vekaletle kullanamazsınız. kanunen yasak. kuralları surekli karşılaşılan bir durum olmadığı için bilmeyen memurlar göz ardı edebilirler.
yurtdışı oturumunuz yoksa olsa bile yurtdışında yaşamıyorsanız araca el konulur.
giriş çıkıs kabul edilmiyor ne yazık ki. araç süresi dolduğunda aynı süre kadar türkiyeye giriş yapamaz.
eski usüller geride kaldı. bu yazdıklarım yeni kurallar. yıllardır bu işi yapan birisi olarak yazıyorum. aksini iddia eden varsa lütfen tartışma çıkarmak için alıntılamasın, denesin görsün.