Merhabalar,

Öz abim Fransa'da yaşamakta ve vatandaşlıkları bulunmakta.


Buradan 25.000 - 30.000TL'ye yürüyen bir araç almak istediğimin konusunu açtım. O da bana prosedürleri araştırmamı, imkan var ise buradan almamızı önerdi.


Şimdi, benim ve ailemin Schengen vizesi mevcut.


- Araç alsak (2.el), ülkemizde kaç sene kalabilir?
- Giriş - Çıkış yaptığımızda bu süre sıfırlanır mı?
- Fransa'dan mı giriş - çıkış isterler yoksa Yunanistan gibi herhangi bir yurtdışı ülkesi olur mu?
- Bizim üstümüze mi olmalı, abimlerin mi? Eğer onların üstüne olursa akrabalar sürebilir mi trafikte?


Aracımızın mümkünse senelik vergilerini ülkemize ödeyeceğiz, başımız üstüne. İsteğim 2003 aracın 2009'unu aynı fiyata oradan almak.


Aydınlatırsanız sevinirim... Nasıl bir yol izleyebiliriz?