AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gidecek olur ve tecil hakkınız bittiyse, sonraki celp dönemi ile 2 yıla kadar daha celp dönemi için beklemeyi düşünürseniz öneri;

e-devlet üzerinden başvuru yaparak celp dönemini de son dönem olarak kendiniz seçip, çıktılarınızı alıyorsunuz.
sonra aile hekimine gidiyorsunuz, muayene oldu elverişlidir yazıyor geçiyor (hastalığınız yoksa)
bu şekilde şubede sıra alıp belgeleri verin çok çok daha hızlı olur ve askeriyenin doktorunda da ayrıca sıra bekleyip, çıkıp yukarı tekrar işlemleri tamamlamayla uğraşmazsınız.
verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim hocam