Merhaba arkadaşlar,
Benim 30 haziranda askerlik tecil sürem doluyor. 5 Ağustos ta da KPSS sınavı var. Bu yüzden o tarihe kadar askere gitmek istemiyorum. Ayrıca öğretmenlik mülakatına girdim ve atanma durumum da var. Şimdi bakaya kalırsam öğretmen olarak atanırsam sıkıntı yaşar mıyım ve askerlik için başvurmadığım için ne gibi bir ceza alırım?