Hocam bildiğim kadarı ile o konu biraz muallakta. Yanlız dahil edilmemesi ve sürenin sonuna tatil günlerinin ilave edilmesi bence doğru olanıdır. Çünkü 14 gün sürenin 7 günü resmi tatil günleri ise bu kişi bu 14 günü kullanamaz ki. 7 günde de belki çalışan iş bulamaz işveren adam bulamaz. Yeri geliyor 9 gün bayram tatili oluyor.
Doğru hocam o konuda haklısınız. Bugün dilekçemi verip, işveren ile orta yolu bulacağım inşallah. Hayırlısı olsun. Yardımlarınız için teşekkür ederim.