Çünkü tam anlamıyla bilgi paylaşırlarsa kendileri iş yapamazlar.

Paylaşmamakta da çok ta haklılar. Çünkü insanımızın huyu pis. Hep bir beleşçilik düzenbazlık peşinde. Akşama kadar bir dünya adam yok telefon ver yok şöyle bir çalışma var sizinle çalışmak isteriz yok profesyonel bir desteğe ihtiyacımız var ve sizi bulduk bu konuda gerçekten yararlı olacağınızı düşünüyoruz falan lafa geziyorlar. Sonra nasıl yapacaksınız falan bir dünya soruyla anlattırıyorlar en sonunda da istedikleri bilgileri alıp kayboluyorlar. Hayır zaten sorsa söyleyeceğim. Elimden geldiği kadar vaktim olduğu müddetçe herkese ücretsiz yardım etmek te hoşuma gidiyor benim. Karşılaşanlar anlamışlardır zaten. neden böyle insani enayi yerine koyarmış gibi davranıyorlar anlamış değilim.

Özellikle de reklam çıkılamayan alanlarda reklam çıkartmak isteyenler. herkes bizi yapacam diye dolandırdı o yüzden güvencimiz yok nasıl yapacaksınız anlatın bir çıkan reklamı görelim. klasik yalanlar. Sonra anlatıyorum herşeyi ince ayrıntısına kadar bir de reklam çıkıp gösteriyorum denemelik sonra kayıp vatandaşlar. Neden tamam herşeyi anlattı çıktığına göre reklam da çıkılabiliyormuş o iyi biz kendimiz de yaparız.

Sonra noluyor geri geliyorlar hocam hesabımız askıya alındı diye ben de daha cevap vermiyorum