MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödemem gereken net tutar ise şuan içeride birikmiş alacağım net tutarın yarısını karşılıyor yanlış hesaplamadıysam.

Nevi değişikliği ile yapıldı çıkış-giriş. O halde ihbar sürem halen geçerli. Bu iş arama izni günlük sadece 2 saat mi acaba? Bilgisi olan arkadaşlar var mı?

Yorum atan, bilgi vermeye çalışan herkese teşekkür ederim bu arada.
İhbar süren geçerli. 14 gün ihbar süren var. Sözleşmeyi fesh etmek isteyen taraf 14 gün önceden bildirmeli.
Günlük 2 saat, ancak dilersen, işleri de aksatmayacaksa talepte bulunup bunu toplu olarak kullanabiliyorsun.
14 Gün x 2 saat = 28 saat
28 saat / 7,5 saat = 3,73 yani 4 gün olarak kullanabilirsin.