Hocam süresini falan bilmiyorumda ihbar tazminatini öderseniz ayni gun isi bırakabilirsiniz. Ha ben niye odeyeyim derseniz süre zarflarını bilen arkadaslardan öğrenelim. Avukat arkadaslar vardir elbet forumda