Merhaba, çalıştığım yerden istifa edeceğim. İlk giriş tarihim 08.02.2018 LTD. ŞTİ. iken. 27.04.2018 'de A.Ş. oldu çalıştığım yer ve sgk çıkış-giriş yapıldı. İnternette okuduklarıma göre 6 aydan az çalışmaya 15 gün ihbar süresi var. Ancak ilk 2 ay içerisinde ihbar süresi olmaksızın ayrılabilirsiniz gibi şeyler okudum. Şimdi bende çıkış-giriş yapıldı ve o süreçte 2 ay dolmadı. İhbar süresi olmadan ayrılma imkanım var mıdır?

Birde istifa nasıl edeyim arkadaşlar, stres oldum.