detaylı bilgi için çok tşk ederim. peki kaçıncı nesil olduğunu nasıl öğrenebiliriz?
Rica ederim hocam, "system report" kısmına tıkladığınızda daha detaylı bilgiler veriyor fakat bu ekranda kaçıncı nesil olduğu yazmıyordu diye hatırlıyorum. Apple'da şöyle bir şey şu sene çıkan modellerde şu işlemci var deniyor, yani donanım özelliklerinde açık açık yazmıyor hangi nesil işlemci olduğu seri numarasından falan bulunabilir. Mesela 2013 modellerde 4. nesil olduğunu biliyorum hocam, büyük ihtimal 2015 modelde 6. nesil 2012 modelde 3. nesil vardır diye düşünüyorum yinede Google üzerinden veya Apple servisini arayarak teyit etmek sağlıklı olacaktır tam emin değilim bu nesil konusunda.