digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sen yabancı sermayeye karşı değilsin. Sen hükümetin ülkenin zenginliklerini cari açığı kapatabilmek adına yabancılara satmasına karşısın. Bu konuda seninle hem fikiriz. Senin ülkenin politikacıları güven vermediği için, senin ülkenin sistemi riskli bulunduğu için yabancı sermayeyi ya yüksek faizle, ya da yüksek kar vaadi ile çekebiliyorsun. Bu nedenle gelip fabrika kurup, uzun vadede kara dönecek yapılar kurmak yerine, yüksek kar garantisi olan hazır yapıların peşindeler. Ve maalesef bu çekilen yabancı sermaye bizim güçlenmemize zenginleşmemize değil, cari açığımızı kapatmaya harcandığı için sadece günü kurtarmaya yarıyor. Bir gün satılacak bir fabrika, veya maden kalmayacak... O zamana kadar DURMAK YOK, YOLA DEVAM...
%100 aynı görüşteyiz