Bugün okul ile birlikte GTÜ yaptığı girişimcilik zirvesine gittik, zirvede 3M Türkiye genel müdürü Mert BÜYÜKYAZGAN "Geçen yıl toplam 2500 civarı patent aldık. Firmamız 110 yılda toplam 110 bin patent almıştır. Bu da neredeyese günde 2-3 patente denk geliyor" dedi. Sizcede bu doğru olabilir mi? Yada ben patent almayı tamamen yanlış mı anlamışım.