mustafasevinc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Radore'de bulunan sunucularıma erişim sağlayamıyorum, Radore'nin belirli bir kısmında kesinti var. Ek olarak çevremde tanıdığım radore'de barınan firmalarada erişim sağlanamıyor. Radore'de barınıpta sorun yaşayan var mı ? Nedir durum UPS kesintisi var diye duyum aldım.
Ben lnwservers ile çalışıyorum onlarda radore tabanlı ancak sıkıntı yaşamadım