Müşteri gözünden yorumum. Örneğin siz insta takipçi hizmeti satıyorsunuz bende satın aldım. Siz takipçileri yollamadınız gerekçe olarak api güncellemesi v.s teknik problemleri gösterdiniz. Teknik problemler beni müşteri olarak ilgilendirmez. Bana önerdiğiniz hizmeti aldım mı almadım mı önemli olan odur.
Sizin açınızdan cidden sıkıntılı bir durum ama ticarette olabiliyor.
Not : Ne tür hizmet verdiğinizi bilmiyorum. Üsttekini örnek olarak yazdım asıl anlatmak istediğim müşteri verdiği paranın karşılığını aldı mı almadımı.