Merhaba,

Normalde daha çok piyanoya ilgim olmasına rağmen son 5-6 aydır Mozart konçertolarının violin versiyonlarını dinliyorum. Piyano pahalı olduğu ve 7 ay sonra başka yere taşınacağım için piyano öncesinde keman almak istiyorum. Piyasadaki fiyatları gördüğüm 50 TL - 300 TL arasında güzel kemanlar var.
Hangisini almalıyım, öneri var mı ? Ayrıca sipariş verip eve geldiğinde telleri ayarlanmış şekilde mi geliyor ?
Ve ses yalıtımı olan bir evde yaşıyorum, alt kata çok ses gider mi ?

Mutlu günler.

Edit : Yakınımda bulunan bir müzik mağazasına gittim ve öğrencilerin ilk çalmaya başladıklarında yoldaşı olduğu Valencia marka bir keman aldım, yarın ayarları yapılıp bana teslim edilecek. İnternetten okuduğum kadarıyla ilk başlayanlar için ortalama bir keman alınması tavsiye ediliyor ( Yani ne 50 TL'lik ne de 1000 TLlik keman almayın, 200 ila 500 600 liraya kıyın diyorlar ilk alırken, bende öyle yaptım 400 TL kadar ödedim. Yarın da akor ayarı yapılacak teslim alacağım. Hiç bilmediğim için saçma sorular da sordum arada güldük eğlendik, merak edenlere. Sevgiler.